PĂRINTELE DANIIL – CEL MAI MARE DUHOVNIC ÎN VIAȚĂ AL ROMÂNIEI

Foarte mulți dintre noi avem probleme și necazuri în viață, la nimeni nu e totul perfect, ideal, minunat, cu toții ducem boli sau patimi grele, avem gânduri negre, depresie, nu avem liniște în familie s.a.m.d. De multe ori nu mai știm cum să scăpam de acestea și nici nu înțelegem de ce ni se întâmplă toate.

449415mare

Preotul Daniil

Am avut bucuria să stau mai mulți ani lângă acest părinte deosebit, și pot spune că este un mare dar trimis de Dumnezeu țării noastre.

Părintele este inocent ca un copil și mai totdeauna binedispus. Când te privește cu ochii săi albaștri, parcă vede până în sufletul tău. El vede la fiecare ce boli și păcate are, ce fel de om este, însă îi zice numai cât are nevoie să știe în acel moment. Dacă faci ce-ți spune sfinția sa, toate ți se descoperă în timp și problemele ți se rezolvă.

 

Am scris un Articol complet despre sfinţia sa:

Viaţa şi minunile celui mai mare duhovnic român în viaţă – Părintele Daniil

 

De atâtea ori, părintele mi-a arătat că știe totul despre mine ! Odată mi-a spus și ce mâncasem cu o zi în urmă, altădată mi-a spus că voi avea o încercare mare peste un timp și așa a fost. Totdeauna cum mi-a spus părintele, așa s-au întâmplat lucrurile.

Mergând odată la spital în vizită la părintele, de cum mă vede acesta mă întreabă zâmbind de ce nu postisem cu o zi în urmă. Fără să îi spun ceva, părintele știa acest lucru doar uitându-se la mine. M-a mustrat atunci pentru că „dacă vrem să ne meargă lucrurile bine în viață trebuie să ne învățam să mâncăm de post miercurea și vinerea și cine poate și lunea”, ne învață preotul. Pe toți cei care veneau la Călugăreni cu probleme grave de sănătate, cu păcate foarte mari, părintele îi sfătuia/le dădea canon să nu mai mănânce carne decât foarte rar. Pentru părintele Daniil acest lucru era foarte important și considera că acest sacrificiu te apropie foarte mult de Dumnezeu.

În urmă cu câțiva ani, sufeream de o boală care mă chinuia cumplit. Am urmat sfaturile părintelui Daniil și într-o noapte l-am visat că a venit la mine și m-a vindecat. Când m-am trezit, eram epuizat ca după o operație, dar boala dispăruse complet.

p-daniil.png

Părintele Daniil Horga s-a născut la 18 ianuarie 1929, într-o familie de oameni credincioși, cu 11 copii, din județul Suceava. Tatăl său era nelipsit de la biserică și citea foarte mult din Psaltire. Pe când avea doar 3 ani, micuțului Daniil i s-a arătat pentru prima dată Maica Domnului, care l-a înzestrat cu darul de a face minuni.

La 35 de ani s-a căsătorit și a fost făcut preot. A avut șapte copii, patru dintre ei murind de mici. Odată cu trecerea anilor, pe la părintele au trecut zeci de mii de oameni din toată țara, cu probleme mari și cu boli grele. De multe ori au venit oameni care erau pe moarte, dar cărora doctorii le spuneau “analizele arată că sunteți perfect sănătos” sau “nu vă mai putem ajuta cu nimic”. De aceea, micul așezământ construit de părintele, unde oamenii au un pat, o masă caldă, dar mai ales slujbele și grija sfinției sale, a fost denumit “Schitul Ultima Speranță”.

Lucrarea Părintelui a rămas ascunsă zeci de ani și numai cui îi îngăduie Maica Domnului poate ajunge acolo. Atât de multe minuni a făcut Maica Domnului cu părintele Daniil, încât nu se poate spune câți oameni s-au vindecat, câți și-au găsit liniștea și drumul în viață!

O să vă mai relatez numai două exemple de oameni care mai vin pe la sfinția sa și astăzi:

Nea Ghorghe era bolnav de mulți ani și nu își găsea leac nicăieri. Când a ajuns la părintele, acesta i-a spus că dacă nu ajungea la sfinția sa, mai avea doar trei zile de trăit. Nea Gheorghe a lăsat în urmă totul și s-a mutat în Suceava cu toată familia. Astfel muncea în sat și venea la slujbele de la biserică, făcându-și Canonul primit de la părintele Daniil. Mai târziu omul și-a construit casă acolo, iar astăzi e bine, sănătos.

Domnul Sandu a ajuns la părintele după ce îi murise un copil. Acesta i-a spus că trebuie să vină cu celălalt fiu să stea la slujbe, căci altfel și acela va muri. Bărbatul nu a crezut în spusele părintelui și, după un an, i-a murit și cel de-al doilea fiu într-un accident de mașină. Astăzi, nea Sandu vine cât de des poate la părintele, iar familia lui e bine.

Am scris o nouă mărturie despre darul părintelui şi o vindecare minunată în articolul

Din minunile preoţilor cu har din vremea noastră

 

Autoruîmpreună cu Părintele Daniil, numit şi „Sfântul Pământului” – 15.10.2012

„În casă, în familie trebuie să fie ca într-o biserică, linişte, armonie, bună înţelegere, să naștem toți copiii pe care ni dă Dumnezeu, NU unu-doi și restul la gunoi !”

De câteva ori am fost și eu martor cum părintele le-a spus mai multor tineri să se căsătorească sau că nu se potrivesc. Timpul a demonstrat că de fiecare dată acesta a avut dreptate. Părintele are peste 300 de familii care s-au căsătorit cu binecuvântarea sa (pe o parte din ei îi cunosc și eu), care trăiesc fericiți până astăzi, iar cei care nu au ascultat de dânsul ci au făcut după mintea lor au avut de tras mari necazuri, ajungându-se chiar până la divorț.

„A venit odată cineva la Părintele Daniil, pe care l-a primit deși eu eram acolo, de față. Omul acela a luat binecuvântare, și părintele l-a întrebat: – Câți copii ai ? – Doi, părinte. – Cum doi ?! Eu când mă uit la tine văd că trebuia să ai 12 !!!  Așa cu toți de mână trebuia să mergi tu la Dumnezeu ! Tu nu o să vezi Raiul, măh ! … O să ai ceva necazuri pe la 50 de ani ! ––– Omul a plecat, iar eu am înlemnit, am paralizat…nu îl văzusem niciodată atât de aspru, cu toți era vesel și chiar glumeț, întotdeauna. Am realizat că sfinția sa a vrut sã îmi tragă un semnal de alarmă… Eu stăteam tăcut la picioarele părintelui… După un timp, am început să îl întreb ce mai poate face omul ăla, pe care îl știam că era credincios, ca să îl ierte Dumnezeu. Mi se tot rãspundea că nu mai are ce să facă acum. Eu tot insistam, cu disperare, chiar. Într-un final, părintele îmi spune așa: Dacă vrea acela să se mai împace cu Dumnezeu, câte zile mai are el, sã mănânce O DATĂ PE SĂPTĂMÂNĂ…. ” Atunci am înțeles, că unele păcate, care sunt la modă acum, nu se iartă prea ușor.

Datorită faptului că părintele are mari daruri de la Dumnezeu, așa cum rar se întâlnesc, iar lucrarea sa este unică, de-a lungul timpului acesta a avut foarte mult de suferit, fiind otrăvit de peste 50 de ori, vorbit de rău, hulit de oameni, chiar și de preoți, reclamat şi chemat la poliţie, vânat de comuniști dar și de presa care caută senzaționalul. De aceea a fost ascunsă lucrarea părintelui toţi aceşti ani.

 

365585mare

Ce ne învaţă Părintele Daniil să facem atunci când avem necazuri- pe scurt- :

  • Să împlinim toată învăţătura bisericii ortodoxe

  • Să facem Canonul sfinţiei sale, cu 99 de Tatăl nostru

  • Să citim din Psaltirea lui David, cât mai mult

  • Să postim L, Mi, V. Cine poate, să ţină post aspru sau post negru.

  • Să mergem la 3 Masluri pe săptămână

 

UPDATE 14.01.2018:

DEOARECE ESTE FOARTE BOLNAV ȘI BĂTRÂN (90 ANI), MOMENTAN PĂRINTELE NU MAI PRIMEȘTE OAMENI ȘI NICI NU MAI RĂSPUNDE LA TELEFON. 

Aici găsiţi ce ne învaţă Părintele Daniil despre vrăji si farmece !

Am mai aşternut pe hârtie o parte din învăţăturile Părintelui, pe care le găsiţi aici !

ÎN SCHIMB, PENTRU AJUTORUL NOSTRU SUFLETESC, PĂRINTELE NE-A LĂSAT CANONUL PE CARE I L-A DESCOPERIT MAICA DOMNULUI.

Despre acest Canon, Părintele spune că este cea mai puternică rugăciune împotriva farmecelor, duhurilor necurate, bolilor, pagubelor etc.

CANONUL: ”Tatăl Nostru” de 99 de ori – 42 de zile

 

Se așează pe o masă icoana Mântuitorului sau a Maicii Domnului, iar în fața ei o candelă aprinsă.

Se iau 99 de boabe de fasole (de preferat albe, mari) sau un metanier ale cărui noduri să le numeri în prealabil.

Stând în genunchi se începe canonul astfel:

  • Se rostește pe rând:

  1. Rugăciunea ”Tatăl Nostru”;

  2. Rugăciunea inimii ”Doamne Iisus Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, pentru rugăciunile Preacuratei Maicii Tale și ale tuturor Sfinților Tăi, miluiește-mă pe mine păcătosul/păcătoasa”;

  3. Rugăciunea personală – o singură cerere întregul Canon (”Dă-ne Doamne sănătate, iertarea păcatelor, căsătorie creștină, dezleagă-ne de farmece, izbăvește-ne de vrăjmași sau altă dorință spre Mântuire)

    Se ia o boabă de fasole și se pune deoparte sau se dă un nod de pe metanier.

  • Se procedează la fel, până la 99/33,  rostindu-se pe rând cele trei rugăciuni (”Tatăl Nostru”, Rugăciunea Inimii și Rugăciunea personală, adică dorința fiecăruia)

Important este să se numere boabele de fasole, de fiecare dată, atât la începutul canonului cât și la terminarea lui pentru a ne asigura că rostim rugăciunile de 99/33 de ori.

Varianta mai scurta a Canonului este cu 33 de Tatăl Nostru, si se face timp de 12 sau 42 de zile, dupa cum poate fiecare.

Însemnătatea cifrei 99:

  • Aceasta reprezintă suma anilor vieţii pământeşti ai Mântuitorului IIsus Hristos (33) și ai Maicii Domnului (66).
  • Părintele spune că sunt 99 de tipuri de farmece mari dar și 99 de feluri de boli grele cunoscute.

Dacă din binecuvântate pricini nu se poate face canonul într-o zi anume, ziua respectivă nu se ia în calcul, însă se continuă rugăciunea astfel încât să încheiem un canon complet, de 42 de zile.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Să luăm aminte !

ORICE PREOT CU HAR, VĂZĂTOR CU DUHUL SAU CHIAR SFÂNT, DE ORIUNDE, VĂ VA ÎNDEMNA SĂ FACEŢI MAI ÎNTÂI TOATE ACESTE LUCRURI – să vă spovediţi, să mergeţi la Biserică, să nu mai trăiţi necununaţi etc. PENTRU CA DUMNEZEU SĂ POATĂ LUCRA ÎN VIAŢA D-VSTRĂ, CA PROBLEMELE SĂ SE REZOLVE

Regăsiţi mai jos link către articolul cu ce trebuie să facă orice creştin

Cele mai importante lucruri pentru un creştin-ortodox

 

Părintele Daniil

 

facebook dragostea va salva lumea

 

Un gând despre “PĂRINTELE DANIIL – CEL MAI MARE DUHOVNIC ÎN VIAȚĂ AL ROMÂNIEI

Lasă un comentariu